Leasing z obsługą serwisową - serwisem

Leasing z obsługą serwisową to jedna z dodatkowych opcji, jaką może zyskać każdy, kto skorzysta z finansowania auta w Getin Fleet. Nasza propozycja to zróżnicowane pakiety, które gwarantują bezpieczeństwo i usługi profesjonalnego serwisu każdemu, niezależnie, czy jest naszym Klientem jako osoba prywatna czy jako firma lub przedsiębiorstwo. Leasing z serwisem to gwarancja wygody: wystarczy jeden telefon do Centrum Obsługi Klienta, by załatwić naprawę serwisową albo zorganizować likwidację szkody. W naszym serwisie pracują wyłącznie specjaliści o imponującej wiedzy i bogatym doświadczeniu, którzy stale szlifują swoje umiejętności podczas licznych kursów i szkoleń – dlatego właśnie świadczymy usługi na tak wysokim poziomie. Efekty pracy naszego serwisu zadowolą nawet najbardziej wymagających Klientów.


Decydując się na leasing z obsługą serwisową w Getin Fleet otrzymujecie Państwo znacznie więcej, niż tylko pewność, że samochód zawsze będzie w doskonałym stanie technicznym, a wszystkie usterki zostaną szybko i profesjonalnie zlikwidowane. Leasing z serwisem to także gwarancja pełnej mobilności dla naszych Klientów: zapewniamy auta zastępcze na czas pobytu samochodów Klientów w serwisie. Naprawa serwisowa czy też likwidacja szkody nie stanowią zatem konieczności rezygnowania z pracy czy osobistych planów.


Wszystkim osobom korzystającym z naszych usług w ramach leasingu z serwisem oferujemy dwa pakiety serwisowe: Mini i Maxi. Pakiet mini obejmuje koszty przeglądów okresowych wykonywanych zgodnie z wszelkimi zaleceniami w rozłożeniu na wygodne, niezmienne raty, pakiet Maxi poszerzony jest o naprawy mechaniczne odbywające się w czasie trwania umowy leasingowej. Leasing z obsługą serwisową to pewność, że wszystkie naprawy mechaniczne zostaną wykonane przez profesjonalistów i z wykorzystaniem oryginalnych części. To także wygoda: wystarczy jeden telefon, by umówić się na wizytę. To również bezpieczeństwo: wszelkie ryzyko związane z tym, że budżet serwisowy zostanie przekroczony, ponosi nasza firma, nie Klient.